Šta bi dao da si na mom mjestu - Bijelo Dugme - intro TAB

3 коментара:

  1. bravo štareći drugo. gde potražiti za klavijaturu akorde, bas figure i td



    ОдговориИзбриши
  2. Odlično je... ali mi je za oko zapela izvanredno melodijski obrađena tvoja obrada "makedonče devojče " ..naime sviram flamenco, fado i klasiku pa imam more nota i tabova svih vrsta .Imaš li osim ove što je na you tube i "makedonče devojče" u tefU ili nekom drugom npr gpro ili ptb formatu ? Zašto pitam ..kada sviram ovu tvoju izvanrednu obradu u 13.taktu koristim sljedeće hvatove : 6-12,4-11,3-12,2-10 (2-12) te bare 6-10,5-9,4-7,3-7,2-7 i slično kod još nekih taktova stoga jer sam flamenco gitarist . Možda možeš poslati takvu datoteku ,a ja tebi zauzvrat što god hočeš jer sve imam .moj mail je jankovicanizer@gmail.com . Pozdrav ! damir

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav , imam postavljenu tablaturu na mom sajtu. Pored nje imam jos dosta fingerstyle arr. u tablaturnom zapisu :)
    http://www.yesiloveguitar.com/tablature/tablature-fingerstyle/makedonsko-devojce/

    Mozes mi poslati neki tab u GP formatu po svom izboru

    ОдговориИзбриши